in

Wiemy już, czy pięknej Dee udało się znaleźć ukochanego!

Będą razem szczęśliwi?

Apel tej pięknej dziewczyny, która przez kilka dni poszukiwała spotkanego na koncercie Wojtka, usłyszała już chyba cała Polska.

Poznali się cztery miesiące temu na koncercie amerykańskiej grupy z Nowego Orleanu. Dee spotkała Wojtka z Warszawy, który miłą piękne oczy, był dobrze ubrany, po prostu wyglądał jak jej ideał. Przystojny  zawładnął jej sercem i Dee wysłała w świat za ukochanym „list” w postaci słodkiego filmiku.

W końcu Dee przyjechała do Polski, gdzie razem z grupą znajomych rozpoczęła poszukiwania ukochanego. Wcześniej podziękowała wszystkim, który nawet w najmniejszy sposób próbowali jej pomóc. Jak się jednak okazuje to wszystko nie miłość a… genialna kampania marki Reserved.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Warsaw Creatives. „Polish boy wanted” jest to zapowiedź kampanii reklamowej, która ma na celu promowanie marki Reserved wśród mężczyzn. Kampania ma też podkreślać, że polscy mężczyźni są wartościowi i atrakcyjni.

W kampanii wzięła udział modelka znana z virala oraz bijący popularność na całym świecie amerykański zespół brass bandowy z Nowego Orleanu –  The Hot 8 Brass Band, który na swym koncie ma nominacje do nagrody Grammy.

Przez kolejne miesiące w mediach pojawiać się będzie szereg sesji, video, konkursów, działań ambientowych i online promujących kolekcje męskie Reserved.

Jak myślicie czy kampania poprzez wprowadzenie w błąd internautów dobrze wpłynie na wizerunek marki?

Co o tym sądzisz?

300 points
Upvote Downvote

Total votes: 4

Upvotes: 2

Upvotes percentage: 50.000000%

Downvotes: 2

Downvotes percentage: 50.000000%

Dziewczynki robiły zdjęcia niedaleko torów. Na jednym z uchwyciły swojego mordercę