in ,

6 produktów żywnościowych, które pomogą Ci zbudować sześciopak. Będziesz zaskoczony

Jeśli dotąd myślałeś, że sześciopak robi się tylko na siłowni to grubo się mylisz. Przeczytaj co jeść, aby drastycznie zwiększyć efekty.

Źródło: instagram.com/luca_gtt/

Aby osiągnąć najlepsze efekty należy jeść odpowiednio zbilansowane posiłki złożone z optymalnych składników.

Źródło: instagram.com/nata_ciabatta/

Poniżej znajdziesz 7 najlepszych produktów które pomogą Ci w stworzeniu idealnej diety, dzięki której droga do sześciopaka stanie się o wiele prostsza i szybsza.

1.Pierś z kurczaka

dietmap

Jest idealnym źródłem białka, które jest podstawowym budulcem Twoich mięśni. Pierś z kurczaka jest fantastycznym składnikiem stanowiącym bazę dla posiłku, można ją przyrządzić na wiele sposobów, od pieczenia w piekarniku, poprzez smażenie na gotowaniu kończąc. Warto zaznaczyć iż w 100 g piersi jest tylko 99 kcal.

2. Pełne ziarno

Źródło: instagram.com/biceps_jozzi/”

Poprzez włączenie pełnego ziarna do swojej diety dostarczymy odpowiednią ilość błonnik do naszego organizmu oraz energię, która będzie uwalniana przez dłuższy okres czasu. Jest to niezwykle korzystne podczas ćwiczeń jak i sprawia, że będziemy dłużej czuli się syci.

3. Amarantus

Źródło: google

Był podstawą kultury azjatyckiej, gdzie miejscowi dialektycy nazywali amarantus jako „królewiątko” i „nasiona posłane przez Boga”. Nasiona są bardzo małe,a podczas gotowania przypominają kawior. Amarantus powraca na talerz coraz częściej dzięki wspaniałemu smakowi jak i dużej zawartości białka, około 14%. Warto zaznaczyć, że nie posiada glutenu.

4. Pełnoziarnista pszenica

Źródło: google

Jest łatwo spotykanym produktem, można w piekarni poprosić i chleb pełnoziarnisty, a w marketach wybierać pełnoziarnisty makaron. Warto zwrócić uwagę czy na produkcie widnieje napis: „z pełnego ziarna”, jeśli tak to producent gwarantuje z do produkcji użyto jak najmniej przetworzonych produktów.

5. Owsianka

Źródło: sekretydiety

Wspaniałe źródło węglowodanów i sposób na idealne rozpoczęcie dnia. Węglowodany z płatków owsianych uwalniają się nawet do 4 godzin dzięki temu po takim śniadaniu bedziesz mieć energię do działania aż do obiadku, bez niepodjadania niezdrowych przekąsek. Pamiętaj żeby wybrać te najmniej przetworzone, czyli w markecie szukaj płatków z napisem „górskie”.

6. Kasza bulgur

Źródło: google.pl

Kasza bulgur jest uważana za wspaniałe pożywienie dla osób chcących budować sześciopak. Zarówno całe ziarno jaki i formy przetworzone doskonale działają na organizm, dotaczając żelaza i magnezu. Jedna filiżanka ziaren zawiera 75% błonnika zalecanego do spożycia na dzień oraz 25% białka. Warto zaznaczyć iż gotuje się go tylko kilka minut.

Źródło: easytips.ourfitnessguide.com | Fotografie: easytips.ourfitnessguide.com

Co o tym sądzisz?

54 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Kobiety przykładają kapustę do piersi. Powód Cię bardzo zaskoczy

11 sposobów na podkręcenie metabolizmu